سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترمومتر لیزری یونیتی 400 درجه ut-300s UNI-T

ترمومتر لیزری یونیتی 400 درجه ut-300s می تواند دما را از -32 درجه سانتیگراد تا 400 درجه سانتیگراد اندازه گیری کند و نسبت نقطه اندازه آن به اندازه 10: 1 است. این بدان معناست که در فاصله 10 متری ، دماسنج اندازه گیری را روی سطح به قطر 1 متر انجام می دهد.
ut-300s از UNI-T یک دماسنج مادون قرمز است که می تواند دمای سطوح را بدون نیاز به لمس اندازه گیری کند. این دماسنج با انحراف تنها 2? بسیار دقیق و بسیار مقرون به صرفه است. دماسنج دارای قابلیت تابش قابل تنظیم است.
این دماسنج ut-300s دارای نمایشگر دو خطی به همراه نور پس زمینه بوده که می تواند به صورت همزمان مقدار فعلی دمای اندازه گیری به همراه مقدار ماکزیممم و مینمم را نیز نمایش دهد. ترمومتر لیزری یونیتی 400 درجه دارای دکمه DATA HOLD برای ثابت ماندن عدد نمایش داده شده و خاموشی خودکار جهت بهینه سازی مصرف باتری است. این ترمومتر تفنگی قابلیت تنظیم دما جهت آلارم را داشته وبرای افزایش دقت می توانید ضریب دمایی آن را تنظیم کنید.
نمایشگر ترمومتر لیزری ut-300s به نور پس زمینه مجهز است ، بنابراین می توانید صفحه را در تاریکی نیز بخوانید. همچنین امکان نمایش و حفظ مقادیر حداقل و حداکثر در هنگام اندازه گیری وجود دارد. همچنین می توانید فقط با یک فشار یک دکمه بین سانتیگراد یا فارنهایت جابجا شوید. در صورت لزوم می توان اشاره گر لیزری را نیز روشن یا خاموش کرد.

مشخصات فنی دماسنج لیزری 400 درجه ut-300s UNI-T
دقت اندازه گیری دما 2%
رزولوشن اندازه گیری 0.1
قابلیت اندازه گیری MIN و MAX
قابلیت تنظیم آلارم برای یک بازه دمایی مشخص
ضریب انتشار قابل تنظیم از 0.10 تا 1.00
حالت Scan برای اندازه گیری پیوسته دما

 

برای خرید و مشاهده قیمت ترمومتر لیزری به لینک زیر مراجعه کنید.

https://instrucenter.com/fa/non-contact-thermometer